Wojownicy
Święty Zakon Pogromców Zła

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

OGame
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wojownicy Strona Główna -> Archiwum.
Autor Wiadomość
miirage
Nadworny taktyk



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:52, 13 Sty 2007    Temat postu:

Siemka ja gram na uni 31.

Juz sie troche rozbudowałem i tera zmoje pytania.

1 Od czego zalezy ile dana planeta daje metalu krychy i deutery??
Od wielkosci, połozenia, temperatury???
Bo dopiero zauwazylem ze jedna na 20lvl daje mi 4000 metalu a inna na 20lvl tylko 2400 i tak sie zastanawiam.
Bo mam jeszcze 1 do zasiedlenia i mysle jaka wybrac.

2 Czy wogóle sie opłaca robić jakąś obrone czy tylko flote, no i oczywiście jaką??

3 Czy możne jakoś przyspieszyc prace laboratorium??

4 Przy jakich szansach na powstanie księżyca warto probowac go stworzyc no i jak to sie robi??

No to narazie tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrael




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 14:07, 13 Sty 2007    Temat postu:

grałem nieco w ogame, więc może coś pomogę Smile

ad 1) zależy to tylko i wyłącznie od poziomu kopalni (sprawdź wydajność w % swoich kopalni, pewnie dlatego dają mniej)

ad 2) obrona jest bardzo ważna - rób ją na zasadzie bunkru, po kilkaset tych słabszych broni (działa laserowe, rakietnice), dział jonowych też sporo, dział gaussa nie dużo - kilkanaście i oczywiście oby dwie osłony, gdy już dojdziesz do dział plazmowych (może już masz) to rób je, ale też nie dużo.

co do floty to robi się ją na tej samej zasadzie, peeełno lekkich myśliwców no i potem okręty wojenne itp

ad 3) tak, można ją przyspieszyć, rozbudowując ją Smile jest chyba jeszcze jakaś technologia, która skraca długość badań, ale może się mylę.

ad 4) księżyc chyba sam się tworzy. Gdy ktoś cię zaatakuje i na twojej planecie będą PZ wtedy masz jakiś % szans na powstanie księżyca. On sam się tworzy i to bardzo rzadko. Mi przy 97% szans się nie stworzył, a mojemu kumplowi, który miał 12% powstał, wiec widzisz Smile

mam nadzieję, ze coś pomogłem. Dawno nie grałem, więc niech wypowiedzą się świeżsi gracze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
R3V4N




Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:16, 13 Sty 2007    Temat postu:

no więc tak:

1. Wydobycie metalu i kryształu jest niezależne od temperatruy planety, masz brak energi i stąd zmniejszone wydobycie.
Im planeta ma większy numer tym zimniejsza, pogrupowane są w przedziały : 1-3 bardzo ciepłe ale najmniejsze planety, 4-6 ciepłe i największe. 7-9 trochę chlodniejsze i mniejsze od 4-6, 9-12 trochę mniejsze i zimnieniejsze niż 7-9 i wreszcie 13-15 bywają dosyć duże i są najzimniejsze, czyli wydobywają najwięcej deuteru, ale satelity słoneczne dają o wiele mniej energi niż na 4-6. Najlepiej kolonizować 4-6 bądź 13-15. Planeta powinna mieć 150 pól minimum, radziłbym również żeby byly rozmieszczone w pewnej odległości od siebie. Powiedzmy ze 3 kolonie przy matce a inne 60 układów dalej i w innych galaktykach.

2. Na początku najlepiej rozwijać powoli kopalnie i obronę (tak jak pisał Tyrael kilka dużo słabych działek i pare mocnych0, zbuduj pare transporterów i sond i atakuj graczy nieaktywnych, zawsze troche surowców wpadnie do kieszeni Wink

3. Można przez podwyższanie jego poziomu a potem jeszcze po zbadaniu Międzygalaktycznej sieci badań naukowych Wink

4. hmmm tego to już nie chce mi się tłumaczyć ale radzę zajrzeć na [link widoczny dla zalogowanych] w dział FAQ, tam dowiesz się wszystkiego co potrzebne na początku,. Jeżeli coś jest niejasne to wal do mnie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrael




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Sob 14:35, 13 Sty 2007    Temat postu:

no własnie, wal do Revana, on się zna Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miirage
Nadworny taktyk



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:00, 15 Sty 2007    Temat postu:

mam juz 10k punkow.
Flote robie tylko okrety i krazowniki bo robienie masy mysliwcow wydaje mi sie bezcelowe.
Obrony tez nie robie bo co jakis czas przylatuje ktos 100 okretow i wszystko mi kasuje wiec robie tylko flote ktora ciagle lata. Jak uzbieram cos duzego to zaczne atakowac.

Narazie tak ciagne po woli do przodu.
Atak obrone i tarcze mam po 80% ten co mnei jedzie ma po 120% wiec sie nie porywam na ludzi.
Minery ciagle mam w transporcie a jak sie zjada to odrazu wydaje do zera aby ktos sie nie oblowil.
Jesli macie jakies rady jak madrze grac to walic prosze.

Ps czy oplaca sie dazyc do fabryki nanitow i na ktorym lvl ja rozbudowac??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
R3V4N




Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:41, 15 Sty 2007    Temat postu:

Mówiąc szczerze, flote opłaca się budować dopiero po otrzymaniu księżyca, jeśli nie jesteś jeszcze doświadczonym graczem. Jęśli zbudujesz powiedzmy ze 30 okrętów zaraz znajdzie się ktoś dla kogo to tylko potencjalny, łatwy cel, więc nie ma co budować, szczególnie jeśli oprawcy mają księżyce z falangami czujników :] a na pewno mają Wink. Jeżeli nie bedziesz trzymał dużo surówki na planecie to nie będą przylatywali 100 okrętów, a wtedy możesz rozbudować obrone.

Do fabryki nanitów oczywiście opłaca się dążyć, na jednej planecie mam 5 lvl i wszystko stawia się super szybko ^^, ale do zbudowania jej jeszcze trochę czasu.

Masz rację, że robienie masy myśliwców jest bezcelowe, ale tylko na początku. Jest to bardzo łatwe do policzenia. Jeśli masz 2000 okrętów wojennych, a ja mam 1000 okrętów ale do tego 13000 lekkich myśliwców (za jeden okręt można zbudować 13 lekkich myśliwców nie bawiąc sie w wymiany surowców) to wynik bitwy będzie korzystny dla mnie Wink.

Jak już wcześniej pisałem poczytaj F.A.Q na forum i ogólnie się po nim rozejrzyj, to skarbnica wiedzy tej niby prostej gry Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miirage
Nadworny taktyk



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:33, 16 Sty 2007    Temat postu:

Hehe gdybym mial czas na czytanie nie pisalbym tutaj Smile
Ja wpadam z roboty 1h na wojow 1 h na ogame i juz 22. A gdzie inne zajecia??

Naprawde mysliwce maja taka przewage nad okretami??

13 mysliwcow lacznie ma gorsze staty niz 1 okret.

Ja na planecie trzymam po ok 20k minera bo ciagle wydaje albo transportuje.
A jeden gostem mnie 100 okretow nalatuje i zgarnia raptem po 10k albo i nic jak w pore zauwaze.

A jak zrobic ten cholerny ksiezyc?? Bo mialem szczotki i pisalo ze szansa wynosi 13% no ale nie wiedzielem jak ja zrobic??

A forum za duze do czytania


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
R3V4N




Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:18, 16 Sty 2007    Temat postu:

No więc księżyc jest losowy powstaje bądź nie, niezależnie od ilości %. Jedyne co zależy od ilości % to jego rozmiar, a co za tym idzie ilość pól jakie bedzie miał, oraz szansa jego zniszczenia przez Gwiazde Smierci. Księzyc najmniejszy ma średnice około 3600 km (taki powstaje po bitwie na 1% czasami)i tylko 10-11 pól do zabudowy, a potrzeba przynajmniej 15, Największy możliwy to 8944 km (taki powstaje po bitwie na 18+ % Smile), i tak nie da się go zabudowac bo ma około 86 pól Wink.

Do zabudowy księżyca przejdziemy jak już bedziesz go miał.

To fakt myśliwce mają przewage w dużej liczbie przeciwko okrętom, ale z kolei pare krążowników skutecznie pomniejsza ich liczbę. A jest to spowodowane Szybkimi działami - czyli niektóre statki mają przewage przeciwko innym statkom/działkom. Nie do końca sam nadal wiem jak to działa, jednak widać bardzo jak krążowniki są potrzebne w każdej flocie. Flota budowana bez krążowników jest idealnym celem Smile.

Skoro nie masz czasu na Forum, to cóż pomecze troche klawiature Wink Ale jak Ci się zdaży to zajżyj. Ja praktycznie zaczęłem uczyć się grać kiedy miałem 120k punktów i zarejestrowałem się wtedy na forum mojego sojuszu, nawet nie myślałem wtedy że poznam tyle wiary i bede miał drugie o wiele ciekawcze od reala życie Wink

P.s daj mi swojego maila to wyśle Ci SpeedSima jeśli jeszcze nie masz (programik do symulacji bitew Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miirage
Nadworny taktyk



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:33, 16 Sty 2007    Temat postu:

Mam ten programik ale go nawet nie uzywalem bo nie prowadze narazie bitew.
Ograbiam co najwyzej nieaktywnych graczy i tu kolejne moje pytanie.

Najezdzam goscia 5 duzymi transporterami. Lacznie ma ponad 150k wszystkiego a zabieram mu nie pelny transport. Od czego to zalezy?? Sa jakies zaleznosci % pomiedzy konkretnymi zlożami??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tyrael




Dołączył: 01 Paź 2006
Posty: 626
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 23:26, 16 Sty 2007    Temat postu:

chyba są Razz

metal:kryształ:deuter
3:2:1

tak Revanie, czy inaczej? już nie pamiętam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miirage
Nadworny taktyk



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:28, 16 Sty 2007    Temat postu:

No to by pasowal bo deuteru ma malo...

Ale to sposob na unikanie farmienia miec ciagle cos na 0


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
R3V4N




Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 6:52, 17 Sty 2007    Temat postu:

Jeżeli atakujesz planete to bierzesz max 50% surowców znajdujących się na planecie. Dlatego takiego co ma 150k wystarczy najechać 3 DT = 75k, ewentualnie można puścić pare fal, z tym że logicznie rozumując następna weźmie tylko 37,5k. Można w ciągu dnia atakować 1 planete 6 razy.

A przelicznik co podał Tyrael służy do handlu. Minimalny to 2:1,5:1, maksymalny 4:2:1, można handlować po każdym przeliczniku jaki się w tym mieści.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miirage
Nadworny taktyk



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:20, 17 Sty 2007    Temat postu:

No to juz wiem czemu tak malo zabieralem mu:)

A mnie w nocy gosc na 200k skroil. Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wiking
Administrator



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 550
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 0:44, 18 Sty 2007    Temat postu:

Mirrage nie graj w to!! To jest gra dla ludzi cierpiących na zaburzenia senne i nie tylko Smile Wiem coś o tym bo grałem na uni2 (legendarnym według mnie) i byłem blisko pierwszej 100 ale mnie rozjechali bo zaspałem Wink Ale pięknie było, warto przeżyć ale dużo czasu pochłania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
miirage
Nadworny taktyk



Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 266
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:14, 18 Sty 2007    Temat postu:

No mi pochlania za zwyczaj od 18 do 22 ale nie siedze ciagle.
O 22 wysylam floty w podroz i na drugi dzien o 18 wracaja wtedy cos wybuduje jak mam za co i znowu to samo.
Gram w to razem jak gram w woje.
Cos zaplanuje w ogame wyklikam turki i znowu cos.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Wojownicy Strona Główna -> Archiwum. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin